john deere 3650

rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

john deere 3650

Post autor: rzeźnik »

Słuchajcie potrzebuje pomocy bo nie wiem juz co mam robic z miesiac temu kupiłem ciągnik john deere 3650 120km mkupiłem nowy akumulator,rozrusznik przewody i ogólny przegląd a nadal mam kłopot z zapaleniem go , a co najlepsze w tym wszystkim ze jak zapali to pochodzi z 30 min. i z gasnie sam, i juz ciezko go odpalic a za 15 min, jakby nigdy nic odpala sam bez zadnej pomocy . Juz sam nie wiem co to moze byc a na traktorach troche sie znam ,ale taka sytuacja az mnie złosci tym bardziej ze zaprowadziłem nawet do sprawdzenia i nic nie wykazało .Proszę pomóżcie jak kto ma jakies doswiadczenie z takim przypadkiem lub jakis pomysł to prosze pisac bede wdzięczny :D
Grzesiek
Posty: 303
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 23:28
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Grzesiek »

A filtry paliwa wymieniałeś ?
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

filtry przedmuchałem kompresorem ,bo nie mam dostepu do nowych jeszcze
Grzesiek
Posty: 303
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 23:28
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Grzesiek »

I to może być przyczyna, przedmuchanie nic nie da
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

no nie wiem tez sie na tym zastanawiałem ale jak zapytałem mechanika to stwierdził ze w żadnym razie ,ale z tego wszystkiego to juz sam '' zgłupiałem '' :(
Grześ1234
Posty: 636
Rejestracja: środa 18 sie 2010, 21:34
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Grześ1234 »

a ile za niego dałeś??
Grzesiek
Posty: 303
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 23:28
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Grzesiek »

W każdym razie ja bym szukał przyczyny w układzie paliwowym, choć john dere ma sporo elektroniki i może i tam trzeba poszukać
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

kupiłem traktor po przystepnej dla mnie cenie od bardzo uczciwego człowieka ,wiedziałem , ze ma problem z zapalaniem lecz myslałem ze to rozrusznik,wymieniłem problem został,wiedziałem ze bede musiał włozyc troche pracy i pieniędzy dodatkowo ale uwazam ze zawsze tak jest ze wszystkim jak kupujemy używane sprzety :wink:
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

elektronika została sprawdzona przez fachowca
buntownik72
Posty: 525
Rejestracja: niedziela 31 sie 2008, 20:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: buntownik72 »

Jeśli elektronika została sprawdzona to zostaje paliwo .Na odległość trudno radzić ale ja bym zaczął od filtrów i drożności przewodów , może coś być w zbiorniku .Nie zaszkodzi też sprawdzenie ciśnienia na cylindrach i pompy wtryskowej .Na początek podłącz paliwo "na krótko " tzn.bezpośrednio z bańki 5 litrów pod pompę .Może być też "wycugana" głowica lub wyrobione pierścionki .Sprawdź też zaworek zwrotny .
mietko75
Posty: 3588
Rejestracja: środa 12 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mietko75 »

Podobny problem miałem z busem . U mnie akurat feler był w zabrudzonym korku od baku ,nie puszczał powietrza gdy ubywało paliwa .
Może też być poluzowany lub pęknięty któryś z przewodów paliwowych i zaciąga powietrze . Aby sprawdzić czy to przewody , wystarczy małą banieczkę z ropą połączyć z filtrami paliwa tylko umieścić ponad filtrami .
I tak jak napisał Grzegorz przedmuchanie nic nie da , morze jeszcze zaszkodzić .
niecew8
Posty: 228
Rejestracja: wtorek 21 gru 2010, 18:05
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: niecew8 »

Może masz w zbiorniku paliwa filtr albo syf ja miałem taki przypadek.
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

posprawdzam wszystko jeszcze raz dokładniej i jeszcze napisze jak sytuacja sie ma i dziekuję wszystkim za dobre rady :)
buntownik72
Posty: 525
Rejestracja: niedziela 31 sie 2008, 20:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: buntownik72 »

Miałem kiedyś podobną sytuację w kombajnie .Cały dzień kosił a na koniec dnia się zapowietrzał .Jak się okazało przyczyną był kawałek szmaty który wpadł do zbiornika .Kiedy paliwa było dużo szmata była na górze i było ok.Kiedy paliwa było mało szmata podchodziła pod ssak i go zatykała .
Gość
Posty: 0
Rejestracja: czwartek 01 sty 1970, 02:00

Post autor: Gość »

przyczyn moze byc kilka kiedys mialem przypadek i był opiłek w zbiorniku i co jakis czas wpadał w ssak i go zatykał , kolega miał problem z New Hollandem jak ciągnik mu sie nagrzewał to jakis bezpiecznik dostawał temperatury i ciągnik sie wyłączał ale dokladnych szczegolow nieznam
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

przewód paliwowy wymieniłem , zaprowadziłem do mechanika zeby spojrzał swoim fachowym okiem,a i przy okazji spalił mi sie bezpiecznik halogenów czy ktos wie gdzie on sie znajduje,bo wymienic umiem ale znalezc go nie moge
arek
Posty: 4704
Rejestracja: piątek 01 cze 2007, 23:58
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: arek »

w skrzynce bezpiecznikowej go znajdziesz
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

tez tak mysle ale gdzie znajduje sie ta skrzynka :?:
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

JUZ ZNALAZŁEM I DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC :P
Grzesiek
Posty: 303
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 23:28
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Grzesiek »

To napisz co było
rzeźnik
Posty: 25
Rejestracja: czwartek 15 lis 2007, 18:28
Lokalizacja: łaskarzew

Post autor: rzeźnik »

z rozrusznikiem cos nie tak wymienili mi na drugi i narazie wszystko gra.a człowiek mysli ze kupił nowy to przez pare tyg to co by mu było a jednak ,dobrze ze na gwarancji :)
ODPOWIEDZ